lauantai 28. maaliskuuta 2020

Hyvä kierre

Kaikenlaista hyvää on ehtinyt tapahtumaan viime aikoina. Olen nyt saanut olla todella hyvässä tiimissä tekemässä hienoja juttuja. Alla on linkki videoon, jonka teimme Mertsi Kuusiston kanssa yhdessä. Mertsi hoiti kuvaamisen, editoinnin ja musiikin. Täytyy sanoa, että olin ihan sanaton, kun pääsin näkemään tuon valmiin version! Aivan huikea tyyppi tuo Mertsi kaikin puolin!!!

12.-13.3. minulle selvisi, että kaikki työni keskeytyvät koronan vuoksi. Käytännöllisesti katsottuna jäin täysin työttömäksi. Vielä 16.-17.3. olin opettajan sijaisena, mutta sitten koulutkin suljettiin. Nyt olen kehitellyt ihan uutta toimenkuvaa. Olen kerännyt rankoja metsässä, trimmannut kuusiaitaa, pieninyt sirkkelillä puita polttopuiksi, sahannut pensasaitaa ja raivannut istutettua metsää. Tarkoitukseni ei siis ole turvautua toimeentulotukiin tai mihinkään työttömyysrahoihin. Uskon, että aina jotain töitä tekevälle löytyy. Mielenkiintoista tämä elämä on ollut. Aamupäivän olen ollut kotiopettajatta(re)na 1-luokkalaiselle ja 7-luokkalaiselle. 7-luokkalaisen asioita pitää aina itsekin opiskella, ennen kuin pystyy auttamaan. Puolenpäivän maissa olen siirtynyt sitten yllämainittuihin töihin.

Tässä tilanteessa ei missään tapauksessa kannata jäädä valittamaan tai synkistelemään. Nyt kannattaa elää päivä kerrallaan luottaen Jumalan huolenpitoon ja pitää positiivinen mieli. Suomessa ja maailmassa on varmasti todella paljon muitakin, joiden elämä on taloudellisestikin mennyt sekaisin poikkeustilan vuoksi. Selviämme tästä kuitenkin, kun uskomme ja pysymme vahvoina!!!


Hyvä kierre-video

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uskovaisuus on enemmän kuin pinnan kiillotusta!

Voimme nähdä pinnallisia eroja uskovaisten ja ei-uskovaisten välillä. Voimme huomata, että uskovaiset ehkä kiroilevat vähemmän ja eivät naut...